Usch...

Idag mår jag inte bra. Har ont i halsen och känner mig allmänt risig. Ingenting känns roligt, vill helst bara gå och lägga mig men det kommer ju förstås inte på fråga.
Idag på förmiddagen hade jag ju tänkt pyssla lite men det kände jag inte för. Hade tänkt göra några kort men istället gjorde jag klart en skylt som borde varit färdig för länge sen. Skylten är ett beställningsjobb och det var meningen att jag skulle försöka hitta små miniatyr träningsredskap att sätta på men jag har inte hittat några så idag bestämde jag mig för att sätta på lite blommor och blad bara så den blir klar nångång...den har ju legat så länge nu.
Själva skylten är i trä och bokstäverna likaså, dekorationerna är förstås Quickutz.

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0