Tråk onsdag

Igår var jag på del 2 av jobbintervjun och det tog hela dagen. Den började kl. 10 och var inte slut förräns  kl.15.45. Satt still hela dagen och lyssna och lyssnade. När jag kom hem var jag helt slut och hade värsta huvudvärken! Jag visste inte att man kunde bli så trött av att bara sitta still och lyssna. Trode jag skulle sova jättegott den natten men icke då...
Hursom helst - jag fick jobbet! Ska utbildas i 3 veckor med början den 19:e...ska bli intressant och se hur detta ska gå - jag är liksom inte direkt en säljartyp om man säger så.

Hann göra ett beställningskort nu på förmiddagen. Lusten fanns inte där när jag började men jag tvingade mig själv och efter ett tag infann den sig. Det är ett grattis kort till en som fyller 60. Jag har använt stämpel från hänglar (svårt det är att välja motiv när man gör kort  till äldre människor...), Qk blad och kvistar, knappar och blommor. Siffrorna har jag monterat med 3D kuddar. Pappren är från Basic grey.

Jaha, det var allt för idag. Ska ju strax hämta ungarna på dagis och sen hem och laga middag och allt annat som ska göras.

Tjingeling!

image96

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Vilket superfint kort du gjort!! Så fina blommor! Älskar när det är mycket dekorationer!! Härligt läckert!! =D
Tusen tack för gratulationen!
Många kramar Petra

2008-04-09 @ 13:46:18
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Therese

Ett helt underbart kort!!
Kram

2008-04-10 @ 07:34:54
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0