Syskonkärlek

Idag har jag inte hunnit pyssla alls så jag har inga kort att ladda upp me däremot tänkte jag lägga upp några bilder.
Två är från lekparken härom dagen när det var så himla fint väder ut. Det var riktigt svettigt!
Resten av korten är från igår morse tror jag. Vi satt vid frukostbordet och hade precis ätit frukost.

Jag såg att mitt inlägg igår var lite knasigt...det fattas lite text på slutet. Det ska iallafall stå "Detta kort gick fort att göra och det är så roligt när det går fort att göra kort när det går fort och man dessutom blir nöjd!"
Jag vet inte riktigt vad som hände där.
Måste gå för nu står lillan och kastar ut den rena tvätten på golvet.

Tjingeling!

422282-84

422282-85

422282-86

422282-87

422282-88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0