Så var det söndag igen...

...och jag fick sovmorron vilket alltid är skönt och så har jag hunnit pyssla lite. Jag har 3 kort att visa varav 2 är helt färdiga. Det tredje jobbar jag fortfarande på och jag vet inte riktigt vad det ska bli för slags kort än...
Det första kortet gjorde jag i fredags medans lillan sov middag.

image97

Bilden blev lite suddig och färgerna stämmer inte riktigt överens med verkligheten men det är nära nog. En aning plåttrigt blev det...
Stämplarna är från hänglar och bokstäverna är utstansade med Qk Biography, blad och kvistar är också utstnsade med Qk.
Snigeln har jag fäst på 3D kuddar i eftehand för det såg så tomt ut just där...

Det andra kortet gjorde jag igår. Det blev ett till grattiskort.

image98

Det ska jag min lilla tjej få när hon fyller 2 i juni. Stämpeln är från hänglar och jag har som vanligt använt Qk blad och siffror, pappren är från Maja Design.


Det trdje kortet vet jag inte riktigt vad det ska bli...än. Jag ville bara testa att göra ett lite mindre kort (11x12 cm) och hade redan motivet målat och utklippt. Här har jag använt stämpel från Magnolia, mönsterpapper från Basic grey och Qk dekorationer.

image99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0