Mera pyssel

Medans lillan sov middag så hann jag faktiskt göra ännu ett grattiskort. I kuvertet har jag stoppat ner remsor som tillsammans bildar ordet GRATTIS. Innan jag limmade fast remsorna stoppade jag i dom liste löst och jag fick till det perfekt, sen när jag tog ur dom och skulle sätta på lite klister.....naturligtvis blev det inte lika bra andra gången jag stoppade i dom. Varför blir det alltid så?? Hursom helst...jag har använt stämpel från Hänglar, lite Quickutz och papper från Basic grey.
Imorron hoppas jag att jag hinner pyssla en del, jag har flera färdigmålade motv som ligger.


image93

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefina kort! Du använder fina färger med mycket fina detaljer utan att det ser plottrigt ut. Kommer garanterat tillbaka!

2008-04-07 @ 09:39:11
URL: http://millanpillans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0