Mässan

Jag blir inte klok på den här bloggen...
Jag kan bara inte ladda upp fler än en bild i samma inlägg hur mycket jag än försöker. Det konstiga är att jag har gjort det förut och då funkade det hur bra som helst! Jag blir så irriterad, har ju inte lust att sitta i flera timmar och försöka klura ut vad det är som går snett...
Hur som helst...tänkte lägga upp lite bilder men nu blir det bara en bild för tillfället. Det är såklart en bild på det jag köpte på mässan. Jag har kikat runt lite på andras bloggar, såna bloggar jag går till dagligen och överallt finns det bilder på vad dom inhandlade på mässan. En del handlade hur mycket som helst - det ville jag också göra men jag fick hålla igen, man är ju tyvärr inte gjord av pengar.
Jag var ute efter mönstrade papper men det tyckte jag var svårt att hitta. Visst fanns det mycket men inte direkt så mycket i min stil. Jag är inte så förtjust i starka färger och stora mönster och sånt. Sen ville jag inte stå i kö för att köpa ett papper här och ett papper där så för min del blev det inte så himla mycket papper. Sen så här i efterhand ångrar jag ju att jag inte köpte vissa papper men så är det alltid. Kul var det iallafall att gå runt där och titta på allt, mindre kul var det när köerna var hur långa som helst.
Nästa gång jag åker på mässa så måste jag vinna på lotto först!

inköp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0