Lördags pyssel

På helgerna hinner jag inte pyssla så mycket fast idag hann jag ändå göra ett snabbkort medans lillan sov middag. Det blev ett födelsedagskort som jag ska ge till en brorson när han fyller i april. Stämpelmotivet har jag fäst med 3D kuddar och texten är Diesel classic medans siffrorna är Blossom Grand. Vad skulle man göra utan Qk's??
Jag har använt vit chalk runt kanterna på cirklar och text för att få en lite ruggad look.

I går var jag på anställningsintervju på förmiddagen (säljarjobb) och idag förmiddag ringde dom och ville ha dit mig till steg 2 (produktinformation och intervju igen). Nästa steg är på tisdag förmiddag - vi får se hur det går.

Ha en fortsatt trevlig helg!

image92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0