Lite nytt

Det känns som jag inte varit här på evigheter...
Jag har haft lite att stå i, b.la annat har jag hållt på att ordna inför visningen som jag ska ha här på lördag. Det blir min första visning av 8 som jag ska ha inom 3 veckor. Det var inte lätt att "ragga" folk till denna visning även om det bara är familjen och släkten. Jag var tvungen att ha minst 4-5 personer och dom flesta var ju naturligtvis upptagna just den här lördagen men efter en hel dags ringande så fick jag äntligen tag i lite folk.
Samtidigt var jag tvungen att ordna 2 helt andra visningar som ska komma efter lördag och jag tror det ordnar sig med båda två (får besked imorgon).

Hursom helst...igår hann jag göra 2 kort på förmiddagen medans barnen var på dagis. Hade planer på att göra kort till Tiffanys dagisfröknar som dom ska få när hon slutar (börjar skolan till hösten) och två av dom korten är nu redan klara så nu behövs det bara ett till.
Dom blev så här:

image101

image102

Jag hade tänkt göra det sista nu medans lillan sover middag idag men så ringde dom från mitt gamla jobb och undrade om jag kunde jobba imorgon och lite nästa vecka så då måste jag ju förbereda lite inför visningen idag istället och fredagsstäda och allt det där...
Efter visningen på lördag ska vi på kalas men på söndag kanske jag får tid.

Ja just det ja - har ju glömt berätta att jag vann  DT-tävlingen som Kort i fokus hade för ett tag sen. Dom plockade ut 9 st vinnare och jag var en av dom. Vad detta innebär vet jag inte riktigt än...men det kan nog bli kul :)

Det var allt för idag. Ha en trevlig helg får jag väl säga redan för imorron hinner jag nog inte blogga.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!
Åhh...Vad många fina kort du har gjort sedan jag var här.
Fina färger och papper du använder.
Grattis till din vinst, vad spännande att få se vad det blir.
Målar du med Distresser+
Fina färger du får fram.
ha en bra dag och hoppas att dina visningar går bra.
kramar Camilla

2008-04-20 @ 08:40:09
URL: http://pysselsidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0