Idé torka

Som planerat satt jag och pysslade nu på förmiddagen, fick ihop 2 kort. Det var svårt att få ihop det första kortet. Helt slut på ideér och hittade inga matchande papper som gick i rosa. Stämpeln från hänglar bara älskar jag och jag gillar blommorna men resten - näää...blev inte nöjd. Flickan är förresten ditsatt med 3D kuddar.

Kort nr. 2 blev ett snabbkort. Hade inte mycket tid kvar så jag bara slängde ihop nåt. Motivet har legat färdigmålat i säkert en månad nu och äntligen kom det till användning. Jag har en hel låda med färdigmålade motiv som jag kan plocka ur om det behövs.
Det var allt för idag.

Tjingeling!

image94

image95

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!
Åhh..idetorka?
Nja det tror jag inte.
Det är bara såå snyggt.
Inget fel på det översta och inte det understa heller..
Gillar det Tilda och du har fått henne såå fin..
Härliga kort och mycket fina papper och färger..
Kram Camilla

2008-04-07 @ 14:15:15
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

ååh! vilka fina kort du gjort! Härliga detaljer i dem båda!! Söta blommor!! =D
tusen tack för dina söta ord inne hos mej! *glad* =)
kram Petra

2008-04-07 @ 23:56:48
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0