Hej alla glada!

Här har jag inte varit på jättelänge känns det som. Jag har inte haft så mycket tid till att blogga eller pyssla på ett tag.
Jag håller på och kämpar med mina visningar - har gjort 2 egna så här långt och jag har 3 inbokade nästa vecka som är min sista vecka - tyvärr fattas det fortfarande 3. Känner att jag börjar få lite panik nu!! Jag måste ha in 3 visningar till nästa vecka för då går ju tiden ut. Om jag lyckas så kommer jag att hålla 6 visningar nästa vecka och det kommer bli lite kämpigt men jag SKA klara det!
Pyssellusten har försvunnit helt tyvärr. Har inte pysslat på...en vecka nu...? Jag kommer inte ens ihåg när jag höll på sist. Ingen inspiration och ingen lust men den kommer väl tillbaka hoppas jag. Just nu har jag bara så mycket annat i huvudet och jag känner mig ganska pressad just nu på pga alla visningar jag ska göra och som jag måste få in tills nästa vecka. Bara jag får mmina 3 veckor gjorda så jag kan gå vidare - ska bli så skönt när det är gjort!

Har hållt på och letat efter almenacka för 2008 och hade aldrig trott att det skulle vara så svårt att hitta en. Dom finns väl att köpa året runt (??)trodde jag...
Jag hittade en sida på nätet där man kan beställa en lite mer personlig almenacka...

image106
image107
image108

Jag ville genast beställa när jag såg denna men jag tänkte efter och bestämde mig att det var lite onödigt dyrt för en almenacka - 275 kr med frakt och allt. Jag får nog leta vidare, måste ju hitta en förr eller senare.
Jaha, det var allt för idag. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0