Dramatiskt första visning

Här satt jag och skrev ett inlägg och sen när jag hade infogat bild så stängde jag istället för att spara så nu får jag göra om alltihop. Den här gången blir det nog en kortare version...

På visningen igår (som gick bra för övrigt) skadade sig lillan igen. Den här gången var det huvudet som fick sig en törn. Ingen såg hur det gick till men det måste ha varit nåt vasst (hörnet på byrån??) för hon hade ett gapande jack i bakhuvudet. Det konstiga var att hon grät bara i några minuter sen slutade hon och var hur glad och pigg som helst så det tog ett tag innan vi upptäckte det.
Det blev ju till att ringa akuten (väntetiden var låååång) och när jag väl kom fram på telefonen så ville dom att hon skulle komma på en gång. Väl där tänkte dom först sy men bestämde sig sen för att tejpa.

image104

Hon mår hur bra som helst och verkar inte alls ha ont vilket jag tycker är konstigt.
Annars har helgen varit bra, den har gått otroligt fort!
Idag har jag städat hela dagen med mina nya städgrejer - måste ju träna och lära mig produkterna som jag ska visa. Jag kan säga att städningen kommer att gå mycket fortare från och med nu och det kommer bli ordentligt rent!
Imorgon ska jag jobba på mitt gamla jobb igen och på torsdag har jag min första egna visning (om jag inte lyckas boka in en visning innan torsdag). Än är jag inte nervös men kommer garanterat bli det när det väl blir dags fast det kommer bli roligt också.
Undrar när jag kommer få tid att göra nästa kort...?

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0