Äntligen fredag - igen!

Idag hann jag knåpa ihop ett kort på förmiddagen.
Jag har använt en stämpel från Hänglar och några av pappren jag köpte på mässan samt olika swirlar.

422282-89

Jag brukar sitta i köket och pyssla, det är lagom ljust och bra. Tyvärr blir det ett himla släpande på saker fram och tillbaka. Här har jag bara tagit fram det absolut nödvändigaste...

422282-90

Jag kan ju givetvis inte ha allt detta framme när lilla Noelle är hemma/vaken för då skulle hon ha jättekul med alla saker. Skulle ju behöva ett eget rum - pysselrum - men det finns tyvärr inte plats så jag får fortsätta att släpa med grejer fram och tillbaka ett tag till.

Ha en trevlig helg - det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0