Igelkottar

Blev lite besviken när inte mina hängelstämplar kom idag :(...så jag gjorde ett litet igelkottkort istället. Min dotter ska ge det till sin moster imorgon. Barnen ska sova där för vi ska ju till Borås imorgon. Yippi!! Det ska bli så skönt och så roligt.
Ska ju bo på hotell och shoppa på Magnolia - jag har gjort en låååång lista på saker jag ska köpa. :) Vi får se vad jag får med mig hem.
Hoppas bara det går bättre med lillan den här gången. Förra gången sov hon ju inte alls. Nu när hon äntligen börjat sova hela nätter så tycker jag ju att det borde gå.
På lördag ska vi på kalas, brorsbarn som fyller år. Jag hoppas jag får lite tid att pyssla på söndag.
Snart är det ju påsk och jag har faktiskt inte gjort några påskkort. Jag får se om jag köper nån ny påskstämpel och gör nåt kort eller om jag ska strunta i det i år.
Trevlig helg på er!

422282-61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0