Pysselsugen

Igår jobbade jag hela dagen och när jag kom hem så var min lillflicka sjuk. Spenderade hela förmiddagen hos doktorn idag. Hon fick inhalera luftvidgande och ta diverse prover, hon hade öroninflammation och väldigt svårt att andas. När hon blir förkyld så sätter det sig ofta på luftvägarna och hon får då svårt att andas, dom kallar det barnastma när det händer ofta. Nu ska vi allafall få en sån där apparat så hon kan inhalera hemma när det händer i fortsättningen - skönt.

Efter jobbet igår köpte jag lite nya mönsterpapper, ett helt block med olika papper blev det och jag har varit sugen på att sätta igång och skapa hela dagen men har inte haft chans att göra det än men nu är lillan lite piggare efter en lång tupplur och  diverse mediciner så nu kanske jag kan påbörja nåt iallafall.

Tänkte också lägga en in en liten bild på min systers lille Oliver som idag är 2 veckor gammal.
Denna bilden tog jag på BB dagen efter hans födelse...



                                                .: SöTnOsEn .:

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh mitt lilla charmtroll :D tänk så där liten är han inte nu längre.. Snart en månad och stark som attans, han lär la börja krypa innan han ens är 3 månader :P

2008-07-23 @ 22:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0