Ett nytt kort...

...har jag gjort idag. Inspirationen till detta kort har jag hämtat hos Muhren. Detta kort tog inte så lång tid att göra eftersom jag liftade muhren rakt av. Stämpelmotivet var redan målat så det bara väntade på att bli använt. Det gick som på räls!



Igår påbörjade jag ett annat kort men jag har liksom kört fast så nu ligger det bara där och skräpar. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Jag har redan monterad det mesta på kortet förutom en del detaljer som jag är lite osäker på så jag kan ju inte börja om från början.

I september ska jag på barndop så jag måste göra ett dopkort - två faktiskt då jag har en beställning på ett dopkort. Jag tror jag har en idé till mitt eget men ingen aning om hur jag ska göra beställningskortet.

För övrigt blir det mycket tv tittande för tillfället - det är ju OS och då finns det mycket att titta på.
Ikväll kommer också svärmor med make (ända från Kanada) på besök, dom ska stanna i två veckor.
Skolan börjar ju också snart, den 18:e närmare bestämt. Det känns mindre kul faktiskt. Då måste man ju börja ställa väckarklockan igen och gå upp tidigt på morronen och passa tider. Det har varit så himla skönt när alla varit hemma hela sommaren, maken har ju haft semester så gott som hela sommaren och börjar inte jobba igen förräns i september.
Mellersta dottern börjar lekis så det blir både jobbigt och spännande för henne. Tyvärr känner hon ingen av barnen som ska gå i samma klass som henne men jag hoppas det kommer att gå bra ändå.
Det var allt för den här gången. Kommer nog inte ha så mycket tid till varken pyssel eller bloggande dom närmsta två veckorna tyvärr.

Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

jättesött kort du gjort! Härliga papper du använt! =)

tusen tack för dina goa ord inne hos mej! glad

kram Petra

2008-08-19 @ 10:25:04
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0